Starten met bloggen, hoe gaat dat?

Ineens bedenk je het, ik ga bloggen!  Waarom? Dat is eigenlijk een hele goede vraag. Ik lees graag de blogs van anderen, en dat moet ik toch ook kunnen dacht ik!

Is mijn leven interessant genoeg? Ik lees voornamelijk blogs van meiden die een kindje hebben, en met een kindje gebeurt er altijd wel iets!

Ik wil gaan ontdekken of ik het bloggen leuk vind, het goed kan en of jullie het interessant vinden. Het begin zal lastig zijn, maar de eerste stap om een blog aan te maken is gemaakt!

Dan komt de vraag, waarover ga ik bloggen en wie willen dat lezen? Mijn interesses liggen vooral op het gebied van: Lifestyle, koken en bakken, films (thuis of in de bioscoop), en alles in en om het huis.

We zullen zien waar het me gaat brengen en of er animo voor is om dit te lezen!

Willen jullie mijn blog volgen? Kijk dan op de site, klik rechtsonder op volgen, zo krijg je elke keer een email als er een nieuwe blog klaar staat!  Ik ben ook te volgen op Twitter   en op  Instagram .

Hebben jullie tips voor blog onderwerpen? Wat willen jullie graag lezen?

Liefs Jessica

Volg mijn blog via Bloglovin

 

Geef een reactie

