Jaaroverzicht 2015

2015, een mooie jaar met ups en down, waarin gelukkig veel meer ups dan downs!

Ik heb door mijn agenda gebladerd om te kijken wat voor leuke dingen ik allemaal heb mogen meemaken dit jaar. Kijken jullie mee?

Vanaf eind 2014 zijn wij bezig met een verbouwing van het huis, we hebben in 2014 een gat lagen zagen om een vaste trap naar zolder te kunnen plaatsen.  In 2015 hebben we de trap geplaats, een dakkapel geplaats en de zolder verbouwd tot onze slaapkamer. In juli hebben we ons bed naar zolder verplaatst en sindsdien slapen wij daar. De verbouwing nu is klaar, op enkele kleine dingen na. Heerlijk om weer een in huis te zitten waar geen verbouwing plaats vind!

Januari : In januari zijn wij samen met onze vrienden een weekend naar Antwerpen geweest, wij waren daar samen nog nooit geweest. Zij vinden Antwerpen een hele mooie stad en wilde dit graag aan ons laten zien. Het ging hartstikke leuk zo samen een weekend weg. Op 18januari waren Vincent en ik 3 jaar samen.

Februari : Wij zijn met Valentijn een nachtje weg geweest in de buurt van vrienden om de volgende dag op de verjaardag van hun zoontje te kunnen zijn.

Maart : Vincent en ik hadden deze maand allebei onze vrijgezellenfeesten.

In deze maanden zijn we ook druk bezig geweest met de voorbereidingen voor onze trouwdag. Feestlocatie en dj regelen

April : Deze maand stond in het teken van onze trouwdag, op 10 april zijn wij getrouwd. De dag ervoor hebben wij onze trouwauto opgehaald en over onze dag zelf komt later nog een artikel.

IMG_0694

Mei : In mei ben ik samen met mijn vader en man naar een concert van SAGA geweest, dit is een canadese rockband, die tijdens zijn tour ook naar Nederland komt. Eind mei hebben wij mee gereden met een toertocht van het werk van mij vader. Vincent had een motor gehuurd en ik ben bij mijn vader achterop gegaan. Eind mei zijn wij naar de Camping geweest waar Vincent zijn vader en zijn vrouw verbleven. Het was regenachtig weer dat weekend en wat is het dan koud in een tent! Brrr…

Juni : Begin juni ben ik samen met een vriend naar Maroon5 geweest. Voor mijn ouders 30 jarig huwelijk (in februari) zijn we met het hele gezin (Ouders, Vincent, mijn zusje en haar vriend) naar Tenerife op vakantie geweest. We hebben een heerlijke all-inclusive vakantie gehad. Eind juni hebben we Vincent en ik in het openluchttheater Caprera te Bloemendaal een concert bijgewoond van de 3js.

Augustus : De maand augustus begon heel leuk met Dance Valley samen met een vriendin van mij. Met vrienden zijn we gaan lasergamen en karten. Samen met Papa en Vincent zijn we naar Racoon geweest in Caprera te Bloemendaal. Onze harvey werd geboren en om augustus top af te sluiten ben ik samen met mijn beste vriendin naar Mysteryland geweest!

IMG_0696.JPG

Oktober: Begin oktober gaf mijn werk een feest, ook met partners en er zat zelfs een overnachting bij in het Hilton hotel als je hier gebruik van wilde maken. Het was een super leuk feest op een boot. Samen met vrienden, waarmee we ook naar Antwerpen zijn geweest, en samen met mijn zusje zijn wij naar Live38XXL geweest. Helaas viel dit concert tegen, het geluid was slecht en er zat weinig sfeer in. Daar in tegen was Marco Borsato eind oktober echt fantastisch! Wat een gave show was dit, en wat ben ik blij dat ik dit in 2016 nog een keer mag meemaken!

December : Een belangrijke en vooral leuke stap is gemaakt in December, ik ben een blog begonnen!!! En ondertussen staan er al 16 artikelen online en heb ik nog veel leuke ideeen voor volgend jaar. Samen met mama ben ik naar Dotan geweest, wat een mooi concert was dit, dit artikel kan je terug lezen op mijn blog.  Onze kleine vriend Harvey is bij ons komen wonen. Ook hebben we hele leuke kerstdagen gehad en hopen we ook een heel mooi oud en nieuw te hebben!

Voor jullie een heel mooi uiteinde en een heel mooi 2016!

 

 

Geef een reactie

