Gepersonaliseerd telefoonhoesje

Met kerst 2015 heb ik van mijn ouders, voor mijn iPhone 5 een hoesje gekregen. Niet zomaar een hoesje, nee een hoesje met een foto erop. Dit is  ook niet zomaar een foto, maar een foto die ik zelf gemaakt heb. Hoe gaaf is dat! 
Nu ik van de week mijn abonnement mocht verlengen en ik dus nu sinds een week een nieuwe telefoon heb, is het hoesje niet meer bruikbaar. Onderstaand hoesje is degene die ik gekregen had voor kerst. De blauwe vlekken die er links aan de zijkant opzitten is van een lekkende pen in mijn zak! Ontzettend balen was dat, en het gebeurde al vrij snel nadat ik hem hem gekregen!

telefon

Van een iPhone 5 ben ik overgestapt naar een iPhone 6s. Super fijn toestel, maar ik wilde er wel heel graag meteen een hoesje omheen hebben. En het liefste nog een flip hoesje waar ik mijn pasjes ook in kwijt kon. Ik vind het hartstikke sonde als er beschadigingen op komen. In de winkels heb ik al gezocht naar hoesje, maar helaas kon ik weinig vinden, in ieder geval weinig naar mijn smaak en weinig fliphoesjes. 
Thuis achter de laptop gedoken en op internet gaan kijken voor hoesjes. Toen dacht ik ineens weer aan mijn eigen hoesje die ik had gekregen voor kerst. Ik wist waar mijn ouders deze besteld hadden en ik ging gelijk naar de site toe. Op deze site kan je voor verschillende modellen je eigen hoesje ontwerpen.
Ik zocht de foto uit die ik erop wilde hebben en zag bij het bestellen dat als je voor 16:00 uur bestelde het hoesje de volgende dag in huis zou hebben. Wauw wat een service zal het echt waar zijn? Het was op dat moment ongeveer 15:00 uur.
Woensdag, ja hoor, de postbezorger had een envelop voor mij met een hoesje erin!!!  Yes hij is binnen. Hij zat goed verpakt in een envelop met bubbelfolie erin.
IMG_0020
En dit is hem geworden!!! Ik vind hem zo onwijs mooi geworden.  Het is een super stevig hoesje, waar 3 pasjes in kunnen. Ik ben ontzettend blij met het hoesje. 
Wil je ook een hoesje bellen voor je iPhone of voor een ander soort model. Dan raad ik je zeker deze site aan, het hoesje is makkelijk te maken, snelle levering, stevig hoesje en een goede prijs. Voor mijn hoesje was ik €18,95 kwijt. 
Nog een leuke tip! Schrijf je in voor de nieuwsbrief van deze site en ontvang vrijwel meteen een code voor 5% korting. Alle kleine beetjes helpen! 
Liefs Jessica
Instagram,  Facebook en Bloglovin
Geef een reactie

