Would you rather tag

Wat zou ik kiezen als ik een keuze had tussen bepaalde situaties? Ik kwam deze tag tegen en vond hem erg leuk! Sommige vragen vond ik wel super lastig om te beantwoorden, omdat dit in het echt ook kan gebeuren en voor sommige mensen ook zo is en ik hen niet wil kwetsen. Lezen jullie mee? 
… blind of doof zijn?
Dit is echt zo een vraag die ik moeilijk vind om te beantwoorden, omdat andere hier mee moeten leven. Als ik toch echt moet kiezen, ben ik liever doof. Hier zijn op dit moment meer medische hulpmiddelen voor. Met blind zijn mis je denk ik heel veel van de wereld en mis je ook de lichaamstaal die iemand heeft, waardoor je toch nog iets mee krijgt van zijn/haar gestel.
… tien miljoen euro ontvangen in ruil voor tien levensjaren of betaal je liever een miljoen euro voor tien extra levensjaren?
Ik krijg liever 10 miljoen euro en dan in de tijd die ik heb kan ik ontzettend veel leuke dingen doen. Daar heb ik wel een paar jaar minder voor over. Zeker als je de laatste 10 jaar van je leven niet meer zo gezond bent.
… een prinses of een zeemeermin zijn?
Een prinses…. Brr moet er niet aan denken om de hele dag in zee te leven. Ik vind nu voetje badderen al genoeg, laat staan dat ik er in woon. Bah!
… nooit meer in je leven seks hebben of nooit meer een telefoon?
Jeetje dat is een lastige, ik ben eigenlijk wel een beetje een soort van verslaafd aan mijn telefoon, en een echt sexbeest ben ik niet. Ook denk ik dat ik vin er niet blij mee zou maken als ik nooit meer seks wil hebben. Maar toch ga ik voor nooit meer een telefoon. 
… tijdens een ongeluk je beide armen of allebei je benen kwijtraken?
Als ik echt moet kiezen dan mijn beide benen. Vanuit een rolstoel kan je naar mijn idee toch nog wat betere meedraaien in de maatschappij dan zonder armen.
… poep eten met een chocoladesmaakje of chocola eten met een poepsmaakje?
Gatsie bah! Ik moet er niet aan denken dat ik poep eet. Dus doe dan maar een chocolaatje met een poepsmaak, dan neem ik daarna gauw een stukje chocolade zonder poepsmaak!

… iemands toekomst kunnen voorspellen of iemands gedachten kunnen lezen?
Dan iemand gedachte kunnen lezen. Je zal niet altijd willen weten wat een ander denkt, maar ik ben wel heel nieuwsgierig wat sommige mensen denken. Dan zien we wel weer wat er in de toekomst gebeurd met deze wijsheden.
… liever vast komen te zitten op een onbewoond eiland of op een planeet in de ruimte?
Een onbewoond eiland! Ik heb helemaal niks met de ruimte.
… je vriend betrappen met een andere vrouw of met een andere man?
Dan een vrouw. Ik denk dat ik me echt heel erg bedrogen zou voelen als ik hem met een man aantref.  Is onze tijd dan altijd wel echt geweest of was dit ook allemaal fake?
… om het leven komen door verdrinking of door bevriezing?
Bevriezing! Verdrinking lijkt echt zo naar. Soms als ik me verslik in iets krijg ik het echt heel benauwd en geeft me dat echt een doort angst. Ook als andere mensen zoch verslikken gaat mijn hart meteen tekeer. 
… jarenlang geen oog dicht kunnen doen of bij het minste of geringste in slaap vallen?
Ik hou wel heel eeg van slapen, maar altijd slapen lijkt me echt niet fijn. Dan maar altijd wakker blijven.
… ontzettend dom of hoogbegaafd zijn?
Hoogbegaafd. Geen uitleg voor.
… weten hoe de wereld vergaat of wanneer de wereld vergaat?
Weten hoe die vergaat. Het lijkt me heel beangstigend om naar iets toe te leven, wat op de dag nauwkeurig is !
… een presentatie geven voor honderden mensen in je ondergoed of helemaal nooit meer ondergoed kunnen dragen?
Ik heb presentatie stress, maar ik ben er ontzettend vies van als ik geen onderbroek aan kan hebben. Dus ik denk dat ik me over mijn angst heen zet en toch een presentatie geef in mijn onderbroek. Zodat ik lekker onderbroeken kan blijven dragen haha…
… de rest van je leven alleen maar comedy’s of romantische dramafilms kijken?
Romantische dramafilms. Ik heb vaak niet de humor die een comedy heeft dus daar doe je mijn geen plezier mee.
… altijd succesvol zijn in je werk terwijl je ongelukkig bent of nooit promotie maken en heel gelukkig zijn?
Nooit promotie maken en heel gelukkig zijn! Wat heb je er aan als je een ontzettend mooie carriere hebt en dood ongelukkig ben. Nee hoor ik werk om te leven… Niet andersom. Dus geluk staat voorop.
… kaal zijn of veel te veel lichaamsbeharing hebben?
Ik zou niet zonder mijn haar op mijn hoofd kunnen en mijn wenkbrauwen mogen ook niet weg, maar de rest mag van mij kaal! Ik weet nu ook hoe het is om teveel beharing te hebben en dat is op veel momenten echt niet leuk. Ik denk dat ik dan liever kaal wil zijn, er bestaan pruiken…
… gewild zijn of nodig?
Gewild zijn, het lijkt me verschrikkelijk als je er alleen maar bent omdat mensen je nodig hebben en niet omdat ze echt om je geven…
… je eigen teennagels opeten of je hoofdharen?
Ieellll teennagels, wie mijn review over de eeltsokken heeft gelezen, weet dat ik voeten echt vies vind. Dus ondanks dat hoofdhaar ook niet lekker is ga ik wel daarvoor! 
… de rest van je leven elke dag drie keer dezelfde maaltijd voorgeschoteld krijgen of één keer per dag steeds een ander gerecht?
1x per dag steeds een ander gerecht. Ik hou van eten, het lijkt me niet om alleen nog maar hetzelfde te kunnen eten!
… de liefde van je leven trouwen maar nooit seks kunnen hebben of nooit kunnen trouwen maar met iedereen seks kunnen hebben?
Het is dat ik al getrouwd ben haha, maar bij deze vraag zou ik echt kiezen voor nooit kunnen trouwen maar met iedereen seks kunnen hebben. Niet dat ik met iedereen seks wil hebben, maar dan kan ik wel bij de liefde van me leven zijn en seks hebben. 
…altijd de waarheid moeten vertellen (en dan echt altijd) of altijd moeten liegen?
Altijd de waarheid moeten vertellen, dat zal soms heel hard zijn…Oeh ik zit me nu te bedenken wat als ik altijd de waarheid moet spreken, dat zal niet altijd in goede aard vallen denk ik haha… 
… vijf jaar in de gevangenis zitten of elke week vijf jaar lang in elkaar geslagen worden?
Lastig want op dit moment wil ik geen 5 jaar van mijn leven vergooien in een gevangenis, maar elke week in elkaar geslagen worden, ondanks mijn hoge pijngrens… Nee doe dan toch maar de gevangenis, ik denk dat je daar best veel kan leren over jezelf maar ook over andere. 
… in een wereld leven waar niemand een diploma heeft behalve jij of zou je zelf geen diploma willen hebben terwijl de rest deze allemaal wel heeft?
Dan zelf geen diploma hebben en de rest wel… Dat ik geen diploma zou hebben wil dan niet zeggen dat je dom bent hé! 😉
… niet kunnen proeven of niet kunnen ruiken?
Niet kunnen ruiken. Ook al staat het redelijk met elkaar in verbinding. Ik zou het heel erg vinden als ik niet meer kan proeven wat ik eet. 
… een scheet of een boer laten in het openbaar?
Een boer, dit kan nog redelijk “netjes” binnensmonds gedaan worden. Een scheet dat stinkt gelijk ook. Bah! Ik heb zelf het idee dat er ook een soort taboe rust op het laten van een scheet, boeren laten is bijna een soort van normaal, niet smakelijk natuurlijk, maar volgens mij kunnen mensen zich daar makkelijker overheen zetten. 
… onaantrekkelijk zijn maar heel veel geld hebben of de mooiste van het land zijn zonder veel eurootjes op de bank?
Dan onaantrekkelijk zijn met veel geld, dan kan ik wel heel veel leuke dingen doen. Ik hoef niet in de modelbladen te staan om hoe mooi ik ben. Ik hou niet van die aandacht. 
Best wel leuke vragen zitten er tussen hé! Wat zouden jullie bij sommige vragen antwoorden? 
Liefs Jessica
Instagram,  Facebook en Bloglovin
Geef een reactie

