Happiness by Jess

In de afgelopen maanden heb ik veel mooie dingen mogen beleven, zowel alleen als met familie en vrienden. Wat is er nou belangrijker dan happy zijn? Benieuwd wat mij net nog happy-er maakt? 
Thuis zijn is heerlijk, maar een weekend weg of op vakantie gaan daar kan je me ook wel heel erg gelukkig mee maken, zeker als daar de zon nog bij komt. Heerlijk ik geniet! 
Zo zijn we het paasweekend naar een camping in Limburg geweest met de vader van Vincent en zijn vrouw. Op vrijdag gingen we heen en op maandag zijn Vincent en ik terug gegaan. Vin zijn vader bleef nog op de camping staan. Het was goed weer en we hebben het erg naar ons zin gehad, even er tussen uit, even relax en ontspannen. We hadden een heel leuk huisje en het was gezellig om zo met elkaar weg te zijn. Fijn dat het allemaal kan en dat we mooie herinneringen hebben gemaakt. Ik schreef er ook een blog over zie hier.

edb30720fe64c223d55ee1bd52266bf4

De maandag dat we terug kwamen van de camping, was het tweede paasdag en hebben we bij mijn ouders en zusje gegourmet. Ook mijn opa en oma (ouders van mijn moeder) waren erbij. Ik prijs me enorm dat ik nog een opa en oma in mijn leven mag hebben. Opa wordt over 2 weken 80 jaar en oma is al 2 jaar ouder. Zo fijn om hen te zien genieten als we zo met het gezin aan tafel zitten.
Half maart kon ik mijn abonnement verlengen voor mijn telefoon en ik heb toen gekozen voor een abonnement met telefoon en wel de Iphone 6s! Wat een fijn toestel en wat blijft het toch een fijn besturingsprogramma. Ik heb er meteen een mooi persoonlijk hoesje voor gekocht en ga er heel veel plezier van hebben. 

IMG_0020

Nog een leuk, fijn moment de afgelopen maanden was de vakantie samen met mijn moeder naar Gran Canaria. Met plezier lees ik de dairy van Gran Canaria terug en kijk ik naar de foto’s.  Wat heb ik genoten van het gezelschap, van de zon, van het lekkere eten, van de borrels… Wil ik terug?  Ja zeker! 
Lang op gewacht, maar eindelijk na 19 weken doordeweeks alleen te zijn is Vincent sinds 3 weken weer terug op het vaste land en zit hij niet meer op Texel. Dat betekend mijn lief weer thuis, samen op de bank, samen wakker worden, samen avondeten, samen sporten, samenzijn!!! En wat is het fijn, op zo een moment besef je pas hoe erg je iemand gemist hebt en hoe fijn het is om je man gewoon weer bij je te hebben.  

1 (1)

Nog iets leuks van de afgelopen maanden, absoluut niet het belangrijkste, maar het maakt het leven wel iets makkelijker vind ik persoonlijk. Ik heb salarisverhoging gehad en in maart een bonus ontvangen aan de hand van de afdelingsdoelen die wij gesteld hebben over 2015! Fijn zo een extra zakcentje eens per jaar. Mijn bonus heeft al een mooi doel gekregen, we hebben gordijnen gekocht voor boven op zolder bij het dakkapel! Heel erg blij mee. 
Er zijn nog heel veel kleine dingen die mij blij hebben gemaakt de afgelopen maanden. Wat zijn jullie mooi momenten de afgelopen maanden? Ik wens jullie allemaal heel veel mooie gelukkige dagen, momenten toe en geniet! 

9804935_orig

Liefs Jessica
Instagram,  Facebook en Bloglovin

Plaats een reactie