*Pray For The World*

Vandaag geen eigen artikel online, omdat ik wil stilstaan bij de gebeurtenissen gisteren in Brussel. 
pray_for_the_world_by_sirenai-d3bl45i
Mijn angst dat er hier in de buurt een keer iets gaat gebeuren wordt steeds groter. Wij zitten naast Amsterdam en naast Schiphol, 2 grote steden/publiekstrekkers voor een eventuele aanslag. Ik wil er niet aan denken! 
Vandaag was het station hier in het dorp afgezet na een mogelijke dreiging. De hele middag hebben er helikopters boven het station gevlogen. Ik heb het niet van dichtbij meegemaakt, maar door alle nieuwsberichten kreeg ik het best wel heel erg benauwd. Hoe te handelen als het hier gebeurt? Ik weet het niet. 
Mensen waar gaat het heen met de wereld, Pray For The World. 

 

2 gedachten over “*Pray For The World*

  1. Je mag niet te hard leven in angst. Ik ben een belg en vind het verschrikkelijk wat er gebeurd is. Ik wil gewoon geen angst voelen maar dat is natuurlijk mijn mening.

    Like

Geef een reactie

